اتمام ترم ش..............................ش

به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقی است.


چند روزی بیشتر به اتمام دانشگاه نمونده


ترم 6 هم تموم شد!!!!!!!!!!!!

تموم شد....تموم شد..........تموم شد........

از نوشتن این پست متنفرم !!!!!!!!!!!!!!!

واسه همین این دفعه چند روز قبل از اتمام ترم نوشتم!!!!!!!!!!!!!!

و نمیخوام زیادم طولانیش کنم چون دقیقا همون حرف های تکراری پست های ترم های قبلیو باید تکرار کنم چون ....................

بی خیال.........

حالا به سوال زیر جواب بدین؟؟؟؟؟؟


جالبترین(هر کدومو که دوست دارین،نه لزوما جالبترین) خاطره ای رو که از این 6 ترم براتون  (در ارتباط با کلاس) اتفاق افتاده است بنویسید؟؟؟؟؟؟؟


(لطفاُ با جزئیات نوشته شود)



سپاس

نظرات 5 + ارسال نظر
آبی دریا یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ

ترم ۶ خیلی به یاد موندنی بود مخصوصا با ابیانه!
و بامزه ترین روز ترم ۶ برای من جلسه آخر کلاس استاد قادری بود که خیلیها نبودن و 1عده ارائه داشتن!!! و جلسه آخر spss!!!

از همه جالب تر این بود که من اول قضیه رو اخر ارائه دادم
spss که محش...........ر بود!!!!!!!

فائزه شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ

رفتن به ابیانه که برای من مثل اومدن به دانشگاه بود.اصلا خوش نگذشت.تازه خیلیم بد بود...
خاطره خوبمم درست کردن یه کلت کمری تو کلاس اقلیما بود و کشتن نمادین همه هم کلاسیها و در نهایت خودکشی خودم.همه چی عادی بود.

چر........................ا؟؟؟؟؟؟
ابیانه رو که همه تعریف میکنن؟؟؟؟؟؟
قضیه کلتم خیلی باحال بود من خودم جلو نشسته بودم کامل تو متن کار بودم!

عماد جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

یقینا جالب ترین خاطره ترم 6 اردوی ابیانه بود که به معنای واقعی همبستگی ! کلاس را بالا برد.

منم موافقم
ولی ما غیر از ترم ۶ ،5 تا ترم دیگه داشتیم !!!!میتونین از خاطرات اون ترما و ایام هم بنویسین

شیرین جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

ابیانه...

بیشتر از این نمیشه جزئی شد!!!

میشه جزئی ترش کرد ا...ب...ی...ا...ن...ه...

dream پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

همیشه همه میگن سال سوم کارشناسی بهترین سال دانشجوییه. حالا که سال سوم تموم شده من هم به همین نتیجه رسیدم .به نظر من که همه ی روزای کلاسیمون خوب بود و پر خاطره حتی روزایی که تا ساعت 5 برا کلاس درخشان نیا می موندیم ..فقط ناگفته نماند که کلاس استاد دکتر قادری یک چیز دیگه بود!!;)

اون که صد البته دکتر یه چیز دیگه اس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد